Domů » Čtyři nejdůležitější vlastnosti, které musí mít váš propagační předmět

Čtyři nejdůležitější vlastnosti, které musí mít váš propagační předmět

by czeko
0 Komentář 1,1K čtenářů

Reklamní předměty představují jednoznačně funkční prvek každé marketingové strategie. Není to s nimi ale tak jednoduché. Co musí vlastně mít proto, aby splnily svůj účel?

Reklamní předměty fungují, musíte vědět, jak na to

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit viditelnost značky a podpořit prodej, je poskytování reklamních dárků stávajícím i potenciálním zákazníkům. British Promotional Merchandise Association v průzkumu z roku 2014 zjistila, že celkem 96 % z 1 200 respondentů, z nichž každý v minulosti obdržel propagační produkty, výše uvedené tvrzení o posílení povědomí o značce potvrdilo.

Ještě zajímavější je, že 83 % dotázaných osob uvedlo, že u společností, které jim tyto předměty poskytly, nakupuje. K tomu, abychom docílili podobných výsledků, ale nestačí nalepit logo na kávový hrnek.

Vaše reklamní předměty by měly mít tyto vlastnosti:

  • užitečnost pro cílový trh
  • vizuální atraktivita
  • kvalitní reprezentace značky
  • relevantní pro danou firmu

Užitečnost pro cílový trh

Užitečnost znamená, že cílový trh si dané zboží bude chtít přinést domů, používat jej a co nejdéle si ho uchovat. Důraz proto položte hlavně na praktické předměty, které poskytují okamžitou hodnotu, jako jsou psací potřeby, technické výrobky nebo kuchyňské potřeby.

Vizuální atraktivita

Zlepšení dostupnosti grafických nástrojů a současně snaha šetřit přimělo mnoho menších firem nebo freelancerů k tomu, aby si navrhli své reklamní produkty sami. Zejména u oblečení však platí, že bez talentu i zkušeností výsledek nebude vizuálně uspokojivý. Svěřte proto design raději profesionálům.

Kvalitní reprezentace značky

Vizuálně lacině vyhlížející produkt vrhne velmi nedobré světlo i na celou značku. Totéž platí pro propagační předměty, pakliže se v krátkém čase rozbijí. Chcete ukázat kvalitní zboží nebo službu a i tato část vaší firemní prezentace tomu musí odpovídat.

Relevantní pro danou firmu

Ideální reklamní předmět je určitě takový, který je relevantní pro vaši značku, tedy reprezentuje to, čím se zabývá. To pomůže vašemu cílovému publiku si ji s danou položkou spojit. Jste firma zaměřená například na prodej sportovních potřeb? Praktickou volbou mohou být funkční ponožky.

Už tušíte, jaké zboží pro budování svého brandu použít? Pokud ne, zaručeně si vyberete u UniMark.

Další články autora

Zanechat komentář

O nás

Provozovatelem  webu je
Ing. Vítězslav Kotík, MBA

U Michelského mlýna 1535
Praha 4
140 00

IČO: 42143659

DIČ: CZ7211162761

Bankovní spojení:

2001807788/2010
IBAN: CZ12 2010 0000 0020 0180 7788
SWIFT: FIOBCZPP

Kontaktovat nás můžete na mailu:
Redakce: info@press-media.cz

Reklama

@ Od roku 2008 je provozovatelem webu Ing. Vítězslav Kotík, MBA, U Michelského mlýna 1535, Praha 4, Inzerci na webu zajišťuje Redakce: sales@ibydleni.cz